Επιστροφές Προϊόντων / Υπαναχώρηση Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα Προϊόντα που αγοράσατε, χωρίς να υποχρεούστε να μας ανακοινώσετε το λόγο για τον οποίο επιθυμείτε την επιστροφή τους, εντός προθεσμίας 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής τους.
Απαραίτητη προϋπόθεση είναι το υπό επιστροφή Προϊόν να είναι στην κατάσταση που το παραλάβατε, δηλαδή να μην έχει υποστεί φθορά ή ζημία και να συνοδεύεται από την απόδειξη λιανικής πώλησης του επισημαίνοντας ότι το εν λόγω Προϊόν αφορά επιστροφή σύμφωνα με το άρθρο 8 των ΓΟΣ. Για την αποφυγή δικής σας ταλαιπωρίας καλό είναι να ελέγχετε προσωπικά κατά τη παράδοση της παραγγελίας σας την κατάσταση των πωλουμένων Προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους προκειμένου να διαπιστώνονται άμεσα τυχόν εμφανή ελαττώματα ή προβλήματα της παραγγελίας σας, της συσκευασίας ή των Προϊόντων.
Σε περίπτωση επιστροφής, βαρύνεστε με τα έξοδα αποστολής που συνεπάγεται η επιστροφή των Προϊόντων και το Κατάστημα θα σας επιστρέψει εντός 7 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής τους, το ποσό που αντιστοιχεί στο σύνολο της αγοραίας αξίας και των εξόδων αποστολής των Προϊόντων που επεστράφησαν, με τρόπο ανάλογο με εκείνο που επιλέξατε κατά την παραγγελία. Η επιστροφή Προϊόντων γίνεται στη διεύθυνση της Εταιρείας .
Ελαττωματικά προϊόντα – χτυπημένα προϊόντα – εσφαλμένη αποστολή προϊόντος. Στις περιπτώσεις που το προϊόν είναι αποδεδειγμένα και εμφανώς ελαττωματικό στη λειτουργία του ή την εμφάνισή του ή είναι χτυπημένο ή έγινε εσφαλμένη αποστολή προϊόντος από το κατάστημα ή τον προμηθευτή και με την προϋπόθεση ότι το προϊόν έχει ελεγχθεί κατά την παραλαβή, παρουσία του μεταφορέα ( ο οποίος είναι υποχρεωμένος να παραμείνει κατά τη διαδικασία αποσφράγισης των προϊόντων), τότε ο πελάτης έχει δικαίωμα υπαναχώρησης με επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση του ελαττωματικού προϊόντος με νέο ή αντικατάσταση του με άλλο προϊόν της αρεσκείας του σε αντίστοιχη τιμή(για διαφορές τιμών η επικοινωνία με το κατάστημα είναι απαραίτητη) εντός δεκαπέντε (15) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής αυτού. Τα έξοδα επιστροφής και της νέας αποστολής, στις περιπτώσεις αντικατάστασης ή αλλαγής θα βαρύνουν το κατάστημα το οποίο θα επιλέξει τον τρόπο και το μέσο επιστροφής-αποστολής. Σε κάθε περίπτωση ο πελάτης φέρει την ευθύνη για την απώλεια ή τη καταστροφή ή ζημιά των προϊόντων μέχρι την επιστροφή τους στο κατάστημα. Σας συνιστούμε οι επιστροφές να πραγματοποιούνται μεσω μεταφορικής κατόπιν συνεννόησης με το κατάστημα για υπόδειξη του εκάστοτε πρακτορείου μεταφορών. Για κάθε επιστροφή προϊόντος απαιτείται η προηγούμενη συμπλήρωση σχετικής φόρμας μέσω της σελίδας επικοινωνίας.